[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default”][vc_column_text]

Bár a névjegykártya trend 2016-ban lenyűgöző alkotásokat hozott magával, a névjegykártyák kiválasztásánál az alapvető szempont nem változott: a vállalkozások

  • továbbra is különbözni kívánnak a versenytársaktól és
  • a szokványostól eltérő, könnyen felismerhető, jól megjegyezhető arculat elemeket preferálják.

Ennek a versengésnek köszönhetően az eltelet években a névjegykártyák tervezése és készítése során számos új, innovatív, valóban lenyűgöző megoldás látott napvilágot. S 2016-ban ezek a kreatív „kitörések” továbberősödtek. Új koncepciók jelentek meg és klasszikus elképzelések újultak meg.

Itt az ideje, hogy megismerkedjen a névjegykártya-készítésre jellemző 5 olyan irányvonallal, mely alapján ön is frissíteni fogja kártyáit!

Az örök klasszikus fehér névjegykártya trend 2016-ban

2016-ban a klasszikus névjegykártyák meghatározó alapszíne az erős fehér. Az indokolatlanul túlszínezett lapok nyugtalansága után megnyugtatóan és elegánsan hat a tiszta fehér háttér. A névjegykártyák ezzel egy időben „kövérebbek” lettek: vastagabb, nevehezebb papírból készülnek. Műnyomó helyett előtérbe kerültek a különböző textúrájú kreatív kartonok. Az offszet vagy digitális nyomtatás mellett pedig tért hódított a thermonyomás. Az így elkészült kártya könnyen beazonosítható.

Névjegykártya – duplán

A legtöbb névjegykártya hátlapja ezidáig üres maradt. Mára azoban az egy oldalra tömörített jelentős mennyiségű információ helyett a kétoldalas kártyák lettek a „menők”. Ahol az első oldalon a közvetlen személyes elérhetőségek szerepelnek, a hátlapon pedig a vállalkozásra jellemző színek, logó, általános információk kerülhetnek – a megbízó ízlésének, elvárásainak megfelelően.

Rendhagyó formájú névjegykártyák

Mindeddig a téglalap-forma uralta a teret, hiszen ezen lehetett a legtöbb információt strukturáltan megjeleníteni. Mivel a reklámgrafikusok célja, hogy ezek a lapocskák valóban feltűnőek legyenek,  a névjegykártya tervezésekor bátran kísérleteznek új formákkal. 2016-ban az egyedi formák kerültek az előtérbe: lekerekített sarkok, egyedi alakzatok, kivágások teszik válozatossá a trendet.

Névjegykártyával boxolni

A korábbi években a reklámgrafikusok feltűnő színekkel vagy furcsa színkombinációkkal igyekeztek megkülönböztethetővé tenni a névjegykártyákat. Ma pedig a színek, textúrák és a térformák variációját, az egymásra halmozott rétegeket, a gravírozást vagy a dombornyomást szinte boxkesztyűként használják. Az eredmény pedig szinte arcul üti az embert: „Figyelj, ez vagyok én, ez az én névjegyem!”

Fókuszban a minőség

Minőség a fókuszban, a kifogásolható olcsósággal szemben. Ha a felhasználó sprórolni szeretne, az olcsó, szóróanyagként használt kártyák helyett készítethet kisebb mennyiségű, akár 50-100 db csomagokat is. Ez a mennyiség egy kisvállalkozás estén hónapokra elég lehet. A névjegykártya birtokosának érdemes inkább a minőségre és egyediségre törekednie és ennek megfelelő alapanyagot – pl. vastagabb, elegánsabb papírt – és nyomtatási technikát – pl. thermonyomtatás – választania. Így tehet a kártya tulajdonosa jobb benyomást leendő ügyfeleire

[/vc_column_text][vc_gallery type=”nectarslider_style” images=”3530,3531,3532,3533,3534,3535,3536,3537,3538,3539″ bullet_navigation_style=”see_through” onclick=”link_no”][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default”][/vc_column][/vc_row]